"Német minőség a divatvilágban"



1962

A céget 1962-ben alapították Hamburgban, amikor Uwe Schröder a Henke & Co tulajdonosa, Hans-Heinrich Pünjer üzleti partnere lett. A társaság frottír törölközőket importált először Indiából, amelyeket eladtak Németországban, ezzel szereztek kezdő tőkét.
A rákövetkező években bővítették ki a termékpalettájukat férfi ingekkel, alsóneműkkel és kordbársony nadrágokkal.
A két alapító ekkor kezdte el „Tom” név alatt forgalmazni a kordbársony nadrágokat.


1979

Ahogyan a vállalat növekedett, Schröder és Pünjer rájött, hogy szükségük lenne egy könnyen megjegyezhető, egyszerű névre, ami a nemzetközi és a hazai piacokon is éppúgy helytáll. A szabóasztal mellett jött az ötlet, hogy a már jól ismert „Tom” nevet kombinálják az angol „tailor” (kiszab, szabó) kifejezéssel.
Így jött létre a név, az első sportruházati kollekciójuk pedig már e név alatt került a boltokba.


1990-es évek

A kilencvenes évek közepén a vezetők úgy döntöttek, hogy szakítanak a korábbi hagyományaival, s a férfi ruházat mellett elkezdett gyerekruhákat is gyártani, majd különböző licencpartnerek bevonásával, ékszerek is kerültek a termékpalettára. A legnagyobb lépés pedig 1999-ben történt, amikor elindították a TOM TAILOR Women vonalat, és a hölgyek számára is kezdtek ruhát árusítani.



2000-es évek

2006-ben, Dieter Holzer először ügyvezető-, majd később vezérigazgatóként került a cég élére, miközben az alapító, Uwe Schröder elhagyja az igazgatói széket, majd a cég felügyelőbizottságának tagja lesz. A cég teljesen átformálódott ezt követően, mivel a nagykereskedő szerepből áttértek egy vertikális üzleti modellé, így a kiskereskedelem vált stratégiailag kulcsfontosságú elemmé.
Ebben az évben léptek be az online kereskedelem világába is elindítva webáruházukat. A céljuk az volt ezzel, hogy növeljék a márka elérhetőségét szerte a világon.
Egy évre rá, 2007-ben, bemutatták TOM TAILOR Denim Man és TOM TAILOR Benom Woman nevezetű brandjüket, amely külön foglalkozik a farmerek gyártásával nemekre lebontva.


2010

Pénzügyileg és vállalatvezetési szempontból volt jelentős. A vállalat 2010. március 26-án bejegyzésre került a német tőzsdén és azóta is szerepel rajta. Létrehozták a saját beszerzési szervezetüket TOM TAILOR Sourcing Ltd. néven Hongkongban, hogy helyettesítse a küldő ügynökök szerepét.
Továbbá, a termékskála is bővült, s TOM TAILOR Baby néven elindították babaruhákkal foglalkozó almárkájukat is.


2012

2012 augusztusában a TOM TAILOR GROUP megvásárolja a BONITA-t, amely Németország egyik vezető divatmárka-gyártója és kiskereskedője több mint 40 ügyfél számára. A BONITA-val való kapcsolat az alábbi szavakkal jellemezték: „A termék szakértelme megfelel a kiskereskedelmi kiválóságnak". Míg a BONITA Németországban és Európában egyike a legjobb textilipari kiskereskedelmi szervezeteknek, a TOM TAILOR-t kiemelkedő analitikai tervezés és termékfejlesztési folyamat határozza meg, valamint képes gyorsan és rugalmasan reagálni a piaci trendekre.
Ugyanezen év őszén a Csoport átveszi az ADLER gyermekdivat üzletágának irányítását.
 Ezenkívül, a TOM TAILOR POLO TEAM prémium sportruházat bevezetésével bővíti portfólióját.
2012 decemberében Európa-szerte elindítja az e-shopot, így a TOM TAILOR márkák elérhetővé válnak Németországon kívüli online ügyfelek számára is.
A következő évben a BONITA elindítja saját e-shopját.


2016

2016 szeptemberében Dieter Holzer elhagyja a Társaságot. Dr. Heiko Schäfer vezérigazgatója lett, aki 2015-ben csatlakozott a TOM TAILOR GROUP-hez, mint vezérigazgató-helyettes. Az új menedzsment csapat a jövedelmezőséget a TOM TAILOR GROUP stratégia kiemelt prioritásává teszi.
A csoport középpontjában az erős magmárkák (TOM TAILOR, TOM TAILOR DENIM és BONITA) áll, amelyek központi piacai, valamint a helyhezkötött értékesítés és az elektronikus kereskedelem közötti szoros kapcsolat.




Mit érdemes tudni a ruháikról?

A TOM TAILOR márka a nemzetközi profilját és az „új városi játékos” pozícióját hasznosítja. Ez a márka-hozzáállás tükrözi a márka misszióját, hogy az életmódra és a divatra nagy affinitással rendelkező, magabiztos célcsoportokra hívja fel a figyelmet. Az új TOM TAILOR stílusok részletesek, tiszták és divatosak. A termékstratégiát és a márkaépítést a nemzetközi zeitgeist ihlette, és a TOM TAILOR márka története alakította.

„TOM TAILOR a pozitív és gondtalan, szabad életstílust jelenti, melynek a lelke a természetes, vidám és modern attitűd. A márkát az ihlette meg és inspirálja napjainkban is, hogy a divatot életstílusként testesíti meg, az önkifejezés eszközeként, amely nem hajlandó kompromisszumokat kötni.” – Instyle

Miért nem kell tőle megijedni?
Sokadik márka, látszólag ugyanolyan, mint a többi, mégis valamiben más a többitől. 
A német minőség mindenkinek számára fogalom, amit nem szükséges tovább magyarázni, és a márka ezt tökéletesen hozza is az elé állított elvárásokat. Kellemes anyagokat használnak, letisztult formában, egyszerű és elegáns barátja lehet mindenkinek és tökéletes kiegészítője a ruhatárának. Lehetetlen mellényúlni ruhaválasztáskor.
Nem találsz felesleges sallangot, leginkább a H&M-hez hasonlíthatnánk, ám sokkal magasabb minőséget képvisel nála és nem fog kinyúlni a póló a harmadik mosás után (általában 4-5 évet bírnak ki ezek a termékek).

Egyszerre, elegáns, sportos és kényelmes
Könnyen párosítható igazából bármivel, hétköznapokra és különleges eseményekre is egyaránt, miközben tökéletes harmóniát alkot bármely összeállításban. 
Adj neki egy esélyt!
Adj magadnak egy esélyt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése